Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență pe site-ul nostru web.
Schimbarea conducerii C.A.R.
Home/Informare / Schimbarea conducerii C.A.R.
Schimbarea conducerii C.A.R.

Înscrierea modificării structurilor de conducere și de control în registrul asociațiilor și fundațiilor 

În urma desfășurării Adunării Generale Extraordinare a membrilor Asociației C.A.R. Învățământ Slobozia din data de 12.11.2022, prin care au fost alese un nou Consiliu director și Comisia de cenzori, astăzi, 11.01.2023, s-a finalizat procesul de înscriere a modificărilor structurilor de conducere și de control în Registrul asociațiilor și fundațiilor aflat la grefa Judecătoriei Slobozia.

Activitatea noilor structuri de conducere și de control va fi orientată spre aflarea adevărului din spatele situației financiare incerte și identificarea tuturor posibilităților de recuperare a banilor și de restabilire a echilibrului financiar. Pentru atingerea acestor obiective, noi ne-am asumat un rol foarte dificil, plin de responsabilități și de provocări. Pentru a reuși ceea ce ne-am propus, noi, membrii Consiliului director, avem nevoie de sprijinul și mai ales de înțelegerea dumneavoastră. 

În următoarele luni urmează să desfășurăm toate activitățile necesare pentru a reuși să începem, într-un timp rezonabil, restituirea fondurilor sociale către membrii casei de ajutor reciproc. 
De la începutul activității noastre vom urmări să identificăm:
1) Care este valoarea totală reală a fondurilor sociale ale membrilor C.A.R.;
2) Care este valoarea banilor disponibili din cadrul C.A.R.;
3) Care este valoarea deficitului care va trebuie să fie recuperat prin toate mijloacele legale avute la dispoziție.

Având în vedere situația cu care ne confruntăm (gestiune frauduloasă a fondurilor C.A.R.), încurajam orice membru care are date sau informații relevante să ne comunice pe adresa de email: contact@carinvatamantslobozia.ro

În perioada ianuarie - martie 2023, principalele activități ale Consiliului director și ale Comisiei de cenzori vor fi:

1. Punerea în aplicare a prevederilor Hotărârii nr. 1, adoptată în cadrul Adunării Generale Extraordinare din data de 12.11.2022;
2. Luarea în primire a gestiunii casei de ajutor reciproc;

3. Efectuarea unui control financiar intern;
4. Analizarea situației contractelor de împrumut aflate în derulare și aplicarea legii în recuperarea la timp a sumelor de bani acordate;
5. Prezentarea anuală a situației financiare a Asociației C.A.R. Învățământ Slobozia către Administrația Județeană a Finanțelor Publice Ialomița;
6. Sprijinirea anchetelor aflate în derulare cu scopul de aflare a adevărului privind situația financiară reală a casei de ajutor reciproc și, totodată, de creare a unor perspective clare de recuperare a banilor de către membrii C.A.R.;
7. Convocarea Adunării Generale Ordinare a casei de ajutor reciproc până la finalul primului trimestru al anului 2023.

În prezent, proiectul pentru ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare are următoarea structură:
a) Prezentarea, discutarea și supunerea la vot a situației financiare pentru anul anterior;
b) Prezentarea, discutarea și supunerea la vot a raportului cenzorilor privind activitatea financiar-contabilă a casei de ajutor reciproc;
c) Prezentarea, discutarea și supunerea la vot a raportului de activitate al Consiliului director;
d) Prezentarea, discutarea și supunerea la vot a proiectului de buget de venituri și cheltuieli pentru anul în curs;

e) Modificarea statutului C.A.R. astfel încât să asigure protecția drepturilor membrilor și să împiedice apariția de erori sau fapte de fraudă în gestiunea financiară;
f) Analizarea posibilității de angajare a unui contabil și a unui casier;
g) Prezentarea unei perspective clare de recuperare a banilor de către membrii casei de ajutor reciproc. 

Proiectul de mai sus este în lucru, orice propunere sau sugestie va fi analizată de Consiliul director și va fi inclusă în ordinea de zi.

Președintele Consiliului director al Asociației C.A.R. Învățământ Slobozia.